Rakott csirke

2010.04.20. 12:22

Az alábbi receptet a Blikk Nőkből vadásztuk a kolleganőimmel. Nagyon finom, könnyű csirkehúsos ebéd. Köretként én krumplipürét készítettem.

Hozzávalók(4 személyre):

  • 2 db csirkemellfilé
  • 20 dkg császárszalonna, v.1 cs.bacon
  • 1 nagy dobozos tejföl
  • 20 dkg sajt reszelve
  • 1 tojás
  • liszt a panírozáshoz
  • 3-4 db paradicsom, esetleg zöldségek

 

 

 

Elkészítés:

A csirkemelleket szeletekre vágom, kiklopfolom, sózom, borsozom, vegetázom.

A jénai tálat(én ebben készítettem) vajazom, kibélelem császárszalonnával(a szalonnát vékony szeletekre vágom). A csirkemell szeleteket lisztbe, majd tojásba, végül reszelt sajtba forgatom, és sorban lerakom a tálba. Erre következik még egy réteg szalonna, majd paradicsomszeletek.

Következő sorba kerül csirkemell, majd paradicsom.Ezt meglocsolom a sóval, fehérborssal ízesített tejföllel.(Az eredeti recept tejszínt ír, de van tejcukorérzékeny a családunkban, így tejföllel helyettesítettem)

Az így rétegezett ételt előmelegített sütőben kb. egy óra alatt készre sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr111936843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása