Dupla csokis-epres muffin

2010.05.18. 12:12

Teljesen rákockultam a muffinsütésre. Mindegy, milyen alkalom, ha süti, akkor a muffin jut eszembe. Nagyon finom minden változat, és villámgyors az elkészítése.

Íme az újabb variáció, amit anyukám szülinapjára készítettem el:

Hozzávalók(12 db-hoz):(én 24-et csináltam, ezért két tábla csokit használtam, egy fehéret, és egy étcsokit)

  • 26 dkg liszt
  • 1 tojás
  • 12 dkg barnacukor
  • esetleg vaníliáscukor
  • 1 cs. sütőpor
  • 1 kis doboz tejföl
  • 1 kis doboz joghurt
  • eper tetszés szerint
  • egy tábla csoki(fehér, ét, ki mit szeret)
  • 1 dl olaj

Elkészítés:

Nedves összetevők elkeverése: A tojást a cukorral, tejföllel, joghurttal, olajjal egyneműre, habosra keverem

Száraz öszetevők: A lisztet sütőporral, kockákra tördelt csokival, és az apróra vágott eperrel összeforgatom.

A kétféle összetevőt elkeverem, nem kell alaposan!!!:), és margarinnal kikent sütőformába kanalazom.

Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 20-25 perc alatt készre sütöttem. A formában hagyom kihűlni.

Jó étvágyat kívánok hozzá:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr892012458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása