Ezt a receptet én magam is a neten olvastam, nagyon megtetszett, és egyből el is készítettem. Nagyon finom, és nagyon jól jön ha valaki hirtelen édességre vágyik.

Hozzávalók (2 személyre):

  • 4 evőkanál liszt
  • 2 ek. barna cukor
  • 2 ek. kakaópor
  • némi sütőpor
  • 2 tojás
  • 4 ek. tej
  • 4 ek. olaj

Elkészítés:

A hozzávalókat ebben a sorrendben összekeverjük, bögrébe töltjük, és 3 percre betesszük a mikróba közepes, vagy magas fokozatra.

Melegen ajánlott fogyasztani, mert ha kihűlik, megszárad. Én úgy is készítettem már, hogy kakaópor helyett egy evőkanál lekvárt tettem bele, és így nem száradt ki. Persze, a variációk száma csak a fantáziánktól függ. Lehet bele tenni diót, mogyorót, mazsolát, aszat gyümölcsöket, csokidarabkákat stb.

Az adag két bögrére elegendő, nagyon laktató édesség.

A receptet eddig vagy 10 embernek írtam le, mindenkinek nagyon ízlett.

A kép nem saját, de hamarosan teszek föl saját készítésű képet is

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr551469512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása