Ezt a tiramisut apukám születésnapjára készítettem el, a receptet a neten találtam, azt írta a szerző, hogy ez az eredeti olasz recept. Ezt én elhiszem, mert mindent pontról pontra aszerint csináltam, és az eredmény annyira finom lett, hogy azt egyszerűen elmondani nem lehet, csak kipróbálni:)

Csak ajánlani tudom, isteni finom, könnyű, krémes édesség.

Hozzávalók:

  • 25 dkg mascarpone sajt
  • 3 tojás
  • 4 kanál barnacukor
  • 1 cs. Bourbon vaníliás cukor
  • 1 citrom reszelt héja(én megvettem, kikészítettem, elfelejtettem:P)
  • 1cs.(20dkg) babapiskóta
  • kb 2dl lefőtt kávé
  • kakaópor a szóráshoz, én egy tábla Milka csokival díszítettem

 

Elkészítése:

A tojásokat szétválasztom, és a sárgákat a vaníliás és a barnacukorral nagyon habosra keverem, és kis adagonként nagyon krémesre elkeverem a mascarponéval. A fehérjét kemény habbá verem, és hozzákeverem a mascarponés sárgáját. Ezt homogén krémmé keverem.

A kiszemelt tál aljára kevés krémet kenek, majd a kávéban megforgatott babapiskótából kerül rá egy réteg. Erre újabb sor krém, majd piskóta, és megint krém. Kb ennyire elegendő.

A tetejét cukrozatlan kakaóporral szórjuk meg. Én Milka csokival díszítettem.

Egy éjszakára hűtőbe tesszük(ha megéri:P)

Jó étvágyat hozzá, a siker garantált vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr871970316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása